Maatregelen i.v.m. Coronavirus (COVID-19)

De kosten voor het verlenen van goede en veilige mondzorg zijn enorm gestegen. De Nederlandse Zorg Autoriteit heeft besloten, dat bij de behandeling van patiënten, een aanvullende zorgcode gedeclareerd mag worden om deze kosten gedeeltelijk te dekken. Beoogd wordt hiermee de mondzorg op een veilige manier te kunnen continueren. Het betreft code C88 (€4,26). Voor meer informatie klik hier




Famed wordt vanaf 01-01-2020 Infomedics

Als u bij ons op afspraak bent geweest, bent u gewend om de rekening van Famed te ontvangen. Famed is samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom vanaf 01-01-2020 door Infomedics verstuurd.

Rekeningen van Infomedics

Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.

Uw rekening betalen

U heeft 30 dagen de tijd om de rekening, te betalen. Wilt u erop letten dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). Indien u een papieren rekening ontvangt kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy.

Vragen over uw rekening

Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.

Let op: het kan zijn dat u nog een rekening van Famed ontvangt van vóór de overstap. Heeft u vragen over deze rekening? Bekijk dan de veelgestelde vragen op famed.nl/veelgestelde-vragen of stuur een bericht via het contactformulier op de website van Famed. Wij vertrouwen erop u met het bovenstaande zo juist mogelijk geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tandheelkundig Centrum Molenvliet

Tandheelkundig Centrum Molenvliet - All Rights Reserved - Ontwerp Bizway / DCS